ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМУ З ВИКОРИСТАННЯМ ОНЛАЙН-СЕРВІСУ PADLET
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17343Ключові слова:
онлайн-сервіс, дистанційне навчанняАнотація
В статті описано досвід комунального закладу «Центр науково-технічної творчості учнівської молоді» Херсонської обласної ради з організації та реалізації дистанційної освітньої діяльності. Обґрунтовано вибір онлайн-сервісу для розміщення матеріалів освітньої роботи з вихованцями гуртків закладу. Наведено приклади використання платформи педагогами, здійснення моніторингу дистанційної освітньої діяльності педагогів закладу. Зазначено недоліки роботи з онлайн-сервісом і окреслено шляхи їх подолання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-24
Як цитувати
Тарасова , Т. (2023). ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМУ З ВИКОРИСТАННЯМ ОНЛАЙН-СЕРВІСУ PADLET. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 384–397. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17343
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.