ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ КОЛЕДЖУ У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17341Ключові слова:
педагогіка, компетентність, методиАнотація
Розглянуто механізми мотивації студентів до дистанційної освіти у фаховій передвищій освіті, проаналізовані дослідження сучасних вітчизняних вчених цього питання, висвітлені основні рекомендації для навчання. У статті охарактеризовані категорії дистанційної освіти та її положення у європейському просторі. Висвітлено досвід України у впровадженні дистанційної освіти на національному рівні і в контексті євроінтеграційних процесів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-24
Як цитувати
Санжаровець , В. (2023). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ КОЛЕДЖУ У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 364–369. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17341
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.