ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИЗАЙН МУЛЬТИМЕДІЙНОГО УРОКУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17337Ключові слова:
педагогічний дизайн, технології, мультимедійний урок, дидактична одиниця, принцип наочності, електронний підручникАнотація
У статті розглянуто процес організації мультимедійного уроку. Виділено функції мультимедійного уроку, а саме: вивчення нового матеріалу, представлення нової інформації; закріплення вивченого, відпрацювання навчальних умінь та навичок; повторення, практичне застосування отриманих знань, умінь та навичок; узагальнення, систематизація знань. Розглянуто особливості застосування електронних підручників у навчальному процесі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-24
Як цитувати
Павленко , В. В. (2023). ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИЗАЙН МУЛЬТИМЕДІЙНОГО УРОКУ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 325–336. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17337
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.