ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТНТНОСТІ СТУДЕНТІВ З ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17336

Ключові слова:

компетентність, дозвілля, мотивація

Анотація

У статті висвітлюється важливість проблеми формування професійної компетентності фахівця дозвіллєвої сфери нової генерації. Підкреслюється специфіка питання впровадження дистанційної освіти в Україні при організації навчального процесу з підготовки фахівця на базі вищої школи. Досліджується роль мотивації під час онлайн-навчання студентів і роль викладача у створенні умов стимулювання студентів для формування їхніх внутрішніх мотивів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-24

Як цитувати

Останіна , Н. С. (2023). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТНТНОСТІ СТУДЕНТІВ З ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 316–324. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17336

Номер

Розділ

Статті