ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТНТНОСТІ СТУДЕНТІВ З ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17336Ключові слова:
компетентність, дозвілля, мотиваціяАнотація
У статті висвітлюється важливість проблеми формування професійної компетентності фахівця дозвіллєвої сфери нової генерації. Підкреслюється специфіка питання впровадження дистанційної освіти в Україні при організації навчального процесу з підготовки фахівця на базі вищої школи. Досліджується роль мотивації під час онлайн-навчання студентів і роль викладача у створенні умов стимулювання студентів для формування їхніх внутрішніх мотивів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-24
Як цитувати
Останіна , Н. С. (2023). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТНТНОСТІ СТУДЕНТІВ З ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 316–324. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17336
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.