ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ЄВРОПЕЙСЬКОМУ НАУКОВОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Тетяна Новицька Інститут цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України https://orcid.org/0000-0003-2591-5218
  • Алла Кільченко Інститут цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України https://orcid.org/0000-0003-2699-1722
  • Віталій Ткаченко Інститут цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України https://orcid.org/0000-0003-4028-4522

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17335

Ключові слова:

інформаційно-цифрові технології, оцінювання результативності, науково-педагогічні дослідження

Анотація

Розглядається досвід використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень у Європейському науковому освітньому просторі. Проаналізовано досвід країн Європейського Союзу з високим рівнем розвитку національних інноваційних систем – Великобританії, Німеччини, Фінлянді, Швеції, Франції ї та ін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-24

Як цитувати

Новицька , Т., Кільченко , А., & Ткаченко , В. (2023). ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ЄВРОПЕЙСЬКОМУ НАУКОВОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 304–315. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17335

Номер

Розділ

Статті