КРЕАТИВНО НАВЧАЄМО СОЦІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ: ДОСВІД УЧАСНИКІВ «НОРВЕЗЬКОГО ПРОЄКТУ»
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17332Ключові слова:
соціальний маркетинг, інновації, Норвезький проєкт, соціальна адаптація та фасилітація військових ветеранівАнотація
Розкрито суть соціального маркетингу та особливості його викладання учасникам Проєкту соціальної адаптації та фасилітації військових ветеранів (т. зв. «Норвезького проєкту»). Описано успішні кейси соціальних маркетингових кампаній і чому вони працюють, включаючи те, як вони відображають «4 Р» соціального маркетингу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-24
Як цитувати
Малинка, О., & Томлінс, Р. (2023). КРЕАТИВНО НАВЧАЄМО СОЦІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ: ДОСВІД УЧАСНИКІВ «НОРВЕЗЬКОГО ПРОЄКТУ». Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 272–281. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17332
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.