КРЕАТИВНО НАВЧАЄМО СОЦІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ: ДОСВІД УЧАСНИКІВ «НОРВЕЗЬКОГО ПРОЄКТУ»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17332

Ключові слова:

соціальний маркетинг, інновації, Норвезький проєкт, соціальна адаптація та фасилітація військових ветеранів

Анотація

Розкрито суть соціального маркетингу та особливості його викладання учасникам Проєкту соціальної адаптації та фасилітації військових ветеранів (т. зв. «Норвезького проєкту»). Описано успішні кейси соціальних маркетингових кампаній і чому вони працюють, включаючи те, як вони відображають «4 Р» соціального маркетингу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-24

Як цитувати

Малинка, О., & Томлінс, Р. (2023). КРЕАТИВНО НАВЧАЄМО СОЦІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ: ДОСВІД УЧАСНИКІВ «НОРВЕЗЬКОГО ПРОЄКТУ». Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 272–281. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17332

Номер

Розділ

Статті