ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН: ОСОБЛИВОСТІ, ПРОБЛЕМИ, РЕКОМЕНДАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17330Ключові слова:
дистанційна освіта, математичні дисципліни, мультимедійний контентАнотація
У статті відображено особливості, проблеми й рекомендації щодо організації дистанційного навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти. Значну увагу приділено питанням використання у навчальному процесі мультимедійного контенту.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-24
Як цитувати
Кудзіновська , І., & Репета , В. (2023). ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН: ОСОБЛИВОСТІ, ПРОБЛЕМИ, РЕКОМЕНДАЦІЇ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 254–259. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17330
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.