ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН: ОСОБЛИВОСТІ, ПРОБЛЕМИ, РЕКОМЕНДАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17330

Ключові слова:

дистанційна освіта, математичні дисципліни, мультимедійний контент

Анотація

У статті відображено особливості, проблеми й рекомендації щодо організації дистанційного навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти. Значну увагу приділено питанням використання у навчальному процесі мультимедійного контенту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-24

Як цитувати

Кудзіновська , І., & Репета , В. (2023). ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН: ОСОБЛИВОСТІ, ПРОБЛЕМИ, РЕКОМЕНДАЦІЇ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 254–259. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17330

Номер

Розділ

Статті