ІНТЕГРАТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ПІДЛІТКІВ З ГЛИБОКИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ

Автор(и)

  • Вадим Кобильченко Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України https://orcid.org/0000-0002-7717-5090
  • Ірина Омельченко Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України https://orcid.org/0000-0002-4698-0273

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17325

Ключові слова:

інтегративна технологія, психолого-педагогічний супровід, підлітки з глибокими порушеннями зору

Анотація

У статті розглядаються питання соціалізації підлітків з глибокими порушеннями зору в середній школі та психолого-педагогічного супроводу. Розглянуто основні проблеми соціалізації підлітків з глибокими порушеннями зору та охарактеризовано інтегративну технологію психолого-педагогічного супроводу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-24

Як цитувати

Кобильченко , В., & Омельченко , І. (2023). ІНТЕГРАТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ПІДЛІТКІВ З ГЛИБОКИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 218–229. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17325

Номер

Розділ

Статті