ІНТЕГРАТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ПІДЛІТКІВ З ГЛИБОКИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17325Ключові слова:
інтегративна технологія, психолого-педагогічний супровід, підлітки з глибокими порушеннями зоруАнотація
У статті розглядаються питання соціалізації підлітків з глибокими порушеннями зору в середній школі та психолого-педагогічного супроводу. Розглянуто основні проблеми соціалізації підлітків з глибокими порушеннями зору та охарактеризовано інтегративну технологію психолого-педагогічного супроводу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-24
Як цитувати
Кобильченко , В., & Омельченко , І. (2023). ІНТЕГРАТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ПІДЛІТКІВ З ГЛИБОКИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 218–229. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17325
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.