ПРОБЛЕМИ ТА ПОТРЕБИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ДО ПОЧАТКУ ВІЙНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17324

Ключові слова:

освіта, дистанційне навчання, педагогічна майстерність, цифрова компетентність

Анотація

У статті розглядаються проблеми та потреби вчителів під час організації дистанційного та змішаного навчання в умовах карантину COVID-19. У роботі використані  та порівняні результати трьох онлайн-опитувань, що проводилось у квітні 2020 .р,  січні 2021 р. та лютому 2022 р. Зазначено, що під час війни перед дистанційною освітою постали нові проблеми та виклики: надання психосоціальної підтримки вчителям та учням під час війни; організація освітнього процесу під час ракетних атак у бомбосховищах; організація дистанційної освіти під час віялових відключень електроенергії; організація освітнього процесу для дітей внутрішньо переміщених осіб; залучення дітей, які знаходяться за кордоном під час війни, до навчання в системі освіти України;   організація освітнього процесу для дітей, які знаходяться на тимчасово окупованих територіях.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-24

Як цитувати

Іванюк , І. (2023). ПРОБЛЕМИ ТА ПОТРЕБИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ДО ПОЧАТКУ ВІЙНИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 211–217. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17324

Номер

Розділ

Статті