ПРОБЛЕМИ ТА ПОТРЕБИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ДО ПОЧАТКУ ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17324Ключові слова:
освіта, дистанційне навчання, педагогічна майстерність, цифрова компетентністьАнотація
У статті розглядаються проблеми та потреби вчителів під час організації дистанційного та змішаного навчання в умовах карантину COVID-19. У роботі використані та порівняні результати трьох онлайн-опитувань, що проводилось у квітні 2020 .р, січні 2021 р. та лютому 2022 р. Зазначено, що під час війни перед дистанційною освітою постали нові проблеми та виклики: надання психосоціальної підтримки вчителям та учням під час війни; організація освітнього процесу під час ракетних атак у бомбосховищах; організація дистанційної освіти під час віялових відключень електроенергії; організація освітнього процесу для дітей внутрішньо переміщених осіб; залучення дітей, які знаходяться за кордоном під час війни, до навчання в системі освіти України; організація освітнього процесу для дітей, які знаходяться на тимчасово окупованих територіях.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.