ВИКОРИСТАННЯ БЛОК-СХЕМ ПРИ ВИВЧЕННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17323Ключові слова:
викладання вищої математики, візуалізація, блок-схемаАнотація
Наведені аргументи на користь комп’ютерного супроводу математичної підготовки студентів і студенток в умовах дистанційного навчання. Обґрунтовано доцільність використання блок-схем у процесі систематизації викладання окремих розділів вищої математики.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-24
Як цитувати
Закусило , А. (2023). ВИКОРИСТАННЯ БЛОК-СХЕМ ПРИ ВИВЧЕННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 207–210. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17323
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.