ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ І ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17320

Ключові слова:

елемент знання, кредитно-модульна система навчання, дистанційні технології

Анотація

У статті проводиться аналіз психолого-педагогічних закономірностей  засвоєння знань та здобуття навичок студентами  у рамках двох систем навчання. Перша система, що розглядається - це система організації навчання, під час якого викладач приймає безпосередньо участь майже в усіх етапах формування та засвоєння знань. Друга – кредитно-модульна система, яка передбачає багато самостійної роботи студентів і надає можливість застосування дистанційних технологій навчання. У роботі зроблений аналіз переваг та недоліків цих двох систем навчання у вищій школі. Автори бачать ефективність сучасної освіти у поєднанні деяких аспектів цих двох систем.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-24

Як цитувати

Говорун , Т., Білоус , О., Берладір , Х., Ханюков K., & Варакін , В. (2023). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ І ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ . Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 174–182. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17320

Номер

Розділ

Статті