КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ТА СУЧАСНІ АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В АЗЕРБАЙДЖАНІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17307Ключові слова:
освіта, дистанційне навчання, електронне навчання, концепція, розробка, навчання ТБ, телеуроки, Азербайджан, цифрові технології, виклики, можливостіАнотація
Ця стаття спрямована на огляд дистанційного навчання. Відзначається, що з розвитком сучасних технологій розширюються і канали передачі інформації та знань. Стрімкий розвиток телекомунікацій створює широкі можливості для отримання знань і значно полегшує цей процес. У таких умовах дистанційна освіта має ширшу сферу застосування. Дистанційне навчання дозволяє будь-кому, навіть у найвіддаленішій частині світу, незалежно від рівня доходу, пройти курси в найпрестижніших університетах. У статті розглядаються актуальні питання дистанційної освіти в Азербайджані у сучасний час. Спробуємо відповісти на це запитання: які сучасні тенденції спостерігаються в дистанційній освіті та які її форми використовуються в Азербайджані? Автор зазначає, що дистанційне навчання, яке почали застосовувати під час пандемії, певною мірою сформувало негативну думку суспільства про освіту: «Якщо дистанційна, то неякісна». Зараз найсерйознішою проблемою є зміна сформованої у суспільстві думки. Сьогодні дистанційну освіту слід сприймати як неминучий крок у вирішенні кризи, спричиненої пандемією. Це теж безальтернативний підхід з позиції забезпечення сталості освіти. У результаті робиться висновок, що освіта однозначно потребує змін. У першу чергу це пов’язано з розвитком нових технологій, глобалізацією та цифровізацією. Тобто освіта має бути цифровізована, має бути забезпечена дистанційна освіта. Використання дистанційного навчання не повинно ставати предметом дискусії. Треба думати про якість дистанційної освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.