ГЕЙМІФІКАЦІЙНИЙ ПІДХІД В МЕТОДІ СТАЛОГО ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17302

Ключові слова:

навчання, гейміфікація, електронне навчання

Анотація

Ця стаття спрямована на розгляд різних методів навчання для ефективного викладання предмету. Навчальна програма повинна передбачати участь як учня, так і вчителя. Навчання – це не одностороння справа. Основні обов'язки інструкторів виходять за межі простого передачі знань; вони також передбачають, що учні розуміють те, що викладається. Різні курси вимагають різних методів навчання. Наприклад,  Управління  освіти  потребує використання методів кейсів, бізнес-симуляцій, управлінських ігор тощо. Тому дослідники обговорюють різні методи навчання, особливо гейміфікацію.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-24

Як цитувати

Равіндран, Д. Д., & Арул Сентхіл, Д. Б. (2023). ГЕЙМІФІКАЦІЙНИЙ ПІДХІД В МЕТОДІ СТАЛОГО ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 15–21. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17302

Номер

Розділ

Статті