ГЕЙМІФІКАЦІЙНИЙ ПІДХІД В МЕТОДІ СТАЛОГО ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17302Ключові слова:
навчання, гейміфікація, електронне навчанняАнотація
Ця стаття спрямована на розгляд різних методів навчання для ефективного викладання предмету. Навчальна програма повинна передбачати участь як учня, так і вчителя. Навчання – це не одностороння справа. Основні обов'язки інструкторів виходять за межі простого передачі знань; вони також передбачають, що учні розуміють те, що викладається. Різні курси вимагають різних методів навчання. Наприклад, Управління освіти потребує використання методів кейсів, бізнес-симуляцій, управлінських ігор тощо. Тому дослідники обговорюють різні методи навчання, особливо гейміфікацію.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.