МОТИВАЦІЯ ДО РОБОТИ В ОНЛАЙН-ФОРМАТІ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ У ГЛОБАЛЬНОМУ ТА НАЦІОНАЛЬНОМУ ВИМІРЮВАННІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17301Ключові слова:
мотивація, онлайн-формат, понент професійної підготовкиАнотація
Порушено питання покращення мотивації фахівців у сфері спеціальної та інклюзивної освіти до роботи в онлайн-форматі відповідно до європейського досвіду та практики. Високо оцінено онлайн-освіту в глобальному та національному виміру. Проведено аналітичний огляд результатів дослідження.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-24
Як цитувати
Супрун, Д. (2023). МОТИВАЦІЯ ДО РОБОТИ В ОНЛАЙН-ФОРМАТІ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ У ГЛОБАЛЬНОМУ ТА НАЦІОНАЛЬНОМУ ВИМІРЮВАННІ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 8–14. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17301
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.