МОТИВАЦІЯ ДО РОБОТИ В ОНЛАЙН-ФОРМАТІ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ У ГЛОБАЛЬНОМУ ТА НАЦІОНАЛЬНОМУ ВИМІРЮВАННІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17301

Ключові слова:

мотивація, онлайн-формат, понент професійної підготовки

Анотація

Порушено питання покращення мотивації фахівців у сфері спеціальної та інклюзивної освіти до роботи в онлайн-форматі відповідно до європейського досвіду та практики. Високо оцінено онлайн-освіту в глобальному та національному виміру. Проведено аналітичний огляд результатів дослідження.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-24

Як цитувати

Супрун, Д. (2023). МОТИВАЦІЯ ДО РОБОТИ В ОНЛАЙН-ФОРМАТІ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ У ГЛОБАЛЬНОМУ ТА НАЦІОНАЛЬНОМУ ВИМІРЮВАННІ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 8–14. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17301

Номер

Розділ

Статті