ЯК СТВОРИТИ ІДЕАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ТЕКСТ НОВОЇ ПРИРОДИ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15795Ключові слова:
креолізовані навчальні тексти, медіакомпетентність педагога, класифікація креолізованих текстівАнотація
Дослідження з навчальної текстотеки, розвідки зі створення текстів, орієнтованих на використання різних платформ семіотичних систем, напрацювання з дизайну (графічного, веб) та візуалізації стало основою аналізу креолізований навчальних текстів. Досліджено підходи до класифікації таких текстів, окреслено найпопулярніші Е-ресурси для створення навчальних текстів нової природи.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-09-02
Як цитувати
Скрипник, М. І., Кравчинська, Т. С., & Волинець, Н. П. (2021). ЯК СТВОРИТИ ІДЕАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ТЕКСТ НОВОЇ ПРИРОДИ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 245–249. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15795
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.