ДУАЛЬНА ФОРМА ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПРОДУКТ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15787Ключові слова:
вища освіта, дуальна форма здобуття вищої освіти, соціальне партнерствоАнотація
В статті актуалізується запровадження дуальної форми здобуття вищої освіти як продукту налагодженої співпраці всіх суб’єктів соціального партнерства з чітко визначеними сферами впливу та зворотнім зв’язком.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-09-02
Як цитувати
Перевозова, І. В. ., & Побігун, С. А. (2021). ДУАЛЬНА ФОРМА ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПРОДУКТ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 216–217. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15787
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.