ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Олег Петрович Олійник Національний авіаційний університет https://orcid.org/0000-0003-1564-0214
  • Світлана Володимирівна Олійник Опорний заклад загальної середньої освіти «Кожанський навчально-виховний комплекс»

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15785

Ключові слова:

дистанційне навчання, викладання математики, PhET, GeoGebra

Анотація

Вивчення математики в закладах освіти є основним інструментом, за допомогою якого формується аналітичне, логічне та критичне мислення у майбутніх спеціалістів, який забезпечує вироблення таких навичок, як: аналітичне мислення і пошук інновацій, комплексне вирішення проблем, критичне мислення та аналіз, моніторинг та контроль, вміння аргументувати та інші.

Виділено комплекс рекомендацій для підвищення рівня викладання математики в умовах дистанційного навчання..Акцентовано увагу на необхідності неперервного моніторингу системи освіти стосовно її відповідності до потреб суспільства і викликів динамічного світу та новітніх технологій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Олійник, О. П., & Олійник, С. В. (2021). ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 210–213. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15785

Номер

Розділ

Статті