ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID-19 НА ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

Автор(и)

  • Інеса Михайлівна Гураль Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу https://orcid.org/0000-0002-2339-1994
  • Ліана Романівна Смоловик Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу https://orcid.org/0000-0003-4451-4508

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15764

Ключові слова:

дистанційне навчання, пандемія COVID-19, викладач, студент

Анотація

Аналізуються проблеми та ризики, що виникли в зв’язку з переведенням вищих навчальних закладів в дистанційний режим освітньої діяльності в період введення карантину, пов’язаного з пандемією COVID-19. Акцент зроблено на ставленні викладачів до ситуації, яка склалася. Як неприйняття так і позитивні оцінки дистанційного формату навчання пов’язуються з перспективами щодо подальшої організації віддаленого навчання в його поєднанні з традиційним форматом.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Гураль, І. М., & Смоловик, Л. Р. (2021). ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID-19 НА ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 136–137. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15764

Номер

Розділ

Статті