ПОЗИТИВНІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Олександр Олександрович Верголяс Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-9780-1298
  • Майя Разметівна Верголяс Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-3617-0947

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15759

Ключові слова:

дистанційне навчання, дистанційна освіта, відкрита освіта

Анотація

Дистанційне навчання набуло широкого поширення у багатьох країнах світу, зокрема в України і з кожним роком його популярність стрімко зростає. Як вище було зазначено, цей метод навчання став основним з кінця 2019 року в результаті загальнодержавного карантину, щодо запобігання стрімкого поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19. Сучасне суспільство вимагає від вищої школи нове глобальне завдання – здатність забезпечення доступу до вищої освіти все більш широких верств суспільства, через те, що для будь-якої країни ступінь її економічного і технологічного розвитку, добробуту суспільства пропорційні середньому рівню знань, умінь, навичок і кваліфікацій її активного населення. В Україні дистанційна освіта надзвичайно актуальна. Причина такої успішності криється в масовій перепідготовці і підготовці максимальної кількості фахівців по всій території України з використанням мінімальних коштів. Дистанційне навчання в Україні може повноцінно розвиватися за наявності таких його основних складових: нормативноправової бази; навчальних закладів контингенту студентів; кваліфікованих викладачів; навчальних програм і курсів; відповідної матеріальнотехнічної бази,розробки критеріїв якості тощо.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Верголяс, О. О., & Верголяс, М. Р. (2021). ПОЗИТИВНІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 120–123. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15759

Номер

Розділ

Статті