ГЕЙМІФІКАЦІЯ ВИМІРЮВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ЦІННОСТІ ДЛЯ ПІДПРИЄМНИЦТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15741

Ключові слова:

грайливий, гейміфікація, соціальна цінність, бізнес-аналітика, ЕКГ

Анотація

у цій статті висвітлюється суспільне та підприємницьке значення та походження «соціальної цінності». Зокрема, він досліджує способи зробити суспільну цінність захоплюючою для студентів бізнесу та підприємництва шляхом гейміфікації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Tomlins, R., Malynka, O., & Sukumar, A. (2021). ГЕЙМІФІКАЦІЯ ВИМІРЮВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ЦІННОСТІ ДЛЯ ПІДПРИЄМНИЦТВА. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 59–63. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15741

Номер

Розділ

Статті