ГРУПА СТУДЕНТІВ МОЖЕ ПІДВИЩИТИ СТУДЕНТСЬКУ ЕФЕКТИВНІСТЬ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15735

Ключові слова:

групування здібностей, однорідне групування, соціологія в освіті, потокове передавання в освітній системі

Анотація

Навчальні заклади зазнають все більшого тиску для покращення якості освіти та дотримання навчальної програми, що відображає потреби практики. Щоб досягти цієї мети, школи та університети застосовують різні методи організації навчального процесу. У цій роботі представлена оцінка системи об’єднання студентів у навчальні групи. Стаття присвячена аналізу порівняння результатів навчання порівняно з їх результатами з вступних іспитів, двох вимірювань, проведених на студентах трирічного бакалавра з економічною спрямованістю. Метою цього дослідження є вибір системи групування студентів для підвищення успішності учнів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Kubaščíková, Z., Juhászová, Z., & Tumpach, M. (2021). ГРУПА СТУДЕНТІВ МОЖЕ ПІДВИЩИТИ СТУДЕНТСЬКУ ЕФЕКТИВНІСТЬ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 31–34. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15735

Номер

Розділ

Статті