ГРУПА СТУДЕНТІВ МОЖЕ ПІДВИЩИТИ СТУДЕНТСЬКУ ЕФЕКТИВНІСТЬ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15735Ключові слова:
групування здібностей, однорідне групування, соціологія в освіті, потокове передавання в освітній системіАнотація
Навчальні заклади зазнають все більшого тиску для покращення якості освіти та дотримання навчальної програми, що відображає потреби практики. Щоб досягти цієї мети, школи та університети застосовують різні методи організації навчального процесу. У цій роботі представлена оцінка системи об’єднання студентів у навчальні групи. Стаття присвячена аналізу порівняння результатів навчання порівняно з їх результатами з вступних іспитів, двох вимірювань, проведених на студентах трирічного бакалавра з економічною спрямованістю. Метою цього дослідження є вибір системи групування студентів для підвищення успішності учнів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.