ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ, ЩО ТРАНСФОРМУЄ ПЕДАГОГІЧНИЙ СТИЛЬ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15731Ключові слова:
Цифрові технології, освіта, педагогічна, вчителі, студентиАнотація
У статті йдеться про занепокоєння, що впровадження цифрових технологій в освітній сфері змінює педагогічний стиль або майже не впливає на нього. Дослідження різних авторів у минулому брали до уваги в літературі. Кількісний, описовий аналіз для них був проаналізований та наведено результати, щоб з’ясувати, чи факт, що впровадження цифрових технологій в освіту змінило педагогічний стиль.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-09-02
Як цитувати
Arafat, M. (2021). ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ, ЩО ТРАНСФОРМУЄ ПЕДАГОГІЧНИЙ СТИЛЬ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 12–16. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15731
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.