ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН ГОТОВНОСТІ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО І ОНЛАЙН НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ФОРМАЛЬНОЇ І НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ярослава Леонідівна Швень Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти» https://orcid.org/0000-0002-9890-1039

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15804

Ключові слова:

готовність, показники готовності, дистанційне навчання, онлайн навчання, педагогічні працівники, формальна і неформальна освіта, опитування

Анотація

Досліджено психологічний стан готовності педагогічних працівників до дистанційного і онлайн навчання в умовах неперервної освіти – системі формальної і неформальної освіти; проаналізовано дані опитування з метою психолого–педагогічної оптимізації ефективності навчання в умовах освіти дорослих.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Швень, Я. Л. (2021). ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН ГОТОВНОСТІ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО І ОНЛАЙН НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ФОРМАЛЬНОЇ І НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 269–271. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15804

Номер

Розділ

Статті