ГЕЙМІФІКАЦІЯ ВИМІРЮВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ЦІННОСТІ ДЛЯ ПІДПРИЄМНИЦТВА

Автор(и)

  • Richard Tomlins International Centre for Transformational Entrepreneurship (ICTE) Coventry University
  • Oksana Malynka Ivano-Frankivsk National Technical University of Oil and Gas
  • Arun Sukumar International Centre for Transformational Entrepreneurship (ICTE) Coventry University

Ключові слова:

грайливий, гейміфікація, соціальна цінність, бізнес-аналітика, ЕКГ

Анотація

у цій статті висвітлюється суспільне та підприємницьке значення та походження «соціальної цінності». Зокрема, він досліджує способи зробити суспільну цінність захоплюючою для студентів бізнесу та підприємництва шляхом гейміфікації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Tomlins, R., Malynka, O., & Sukumar, A. (2021). ГЕЙМІФІКАЦІЯ ВИМІРЮВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ЦІННОСТІ ДЛЯ ПІДПРИЄМНИЦТВА. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 59–63. вилучено із https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/DEU/article/view/15741

Номер

Розділ

Статті