Принципи вдосконалення управління потоками повітряного руху та пропускною спроможністю в термінальних диспетчерських районах в умовах невизначеності
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.57.5511Ключові слова:
аеронавігаційна система, безпека польотів, організація повітряного руху, статистика потоків повітряного руху, термінальний диспетчерський район, умови невизначеності, управління потоками повітряного руху та пропускною спроможністюАнотація
Розглянуто показники потоків повітряного руху, фактори невизначеності та управління потоками повітряного руху в термінальних диспетчерських районах. Запропоновано рекомендації щодо аеронавігаційної системи України.Посилання
Airspace model simulation of the Luxembourg TMA. Brussels, Eurocontrol. 1997. 35 p.
Capacity Assessment & Planning Guidance. An overview of the European Network Capacity Planning Process. Brussels, Eurocontrol. 2007. 56 p.
Chynchenko, Yu. 2010. Information processing models in air traffic control. Proceedings of the fourth World congress “Aviation in the XXI-st century”. “Safety in aviation and space technology”. Kyiv, National Aviation University: 21.5-21.8.
Chynchenko, Yu. 2011. Influence the SESAR concept upon air traffic services in European region. Proceedings of the National Aviation University. N 3: 31-35.
Kerkira TMA analysis. Brussels, Eurocontrol. 1997. 35 p.
Kharchenko, V.; Chynchenko, Yu. 2013. Integrated risk picture methodology for air traffic management in Europe. Proceedings of the National Aviation University. N 1: 15-19.
Kharchenko, V.P.; Chynchenko, Yu.V. 2012. Air traffic control uncertainty factors during single person operations. Proceedings of the fifth World congress “Aviation in the XXI-st century”. “Safety in aviation and space technology”. Kyiv, National Aviation University: 3.1.1-3.1.5.
Kharchenko, V.; Chynchenko, Yu.; Babeichyk, D.; Bugayko, D. 2009. The principles of Single European Sky Program implementation in Ukraine. Proceedings of the National Aviation University. N 4: 9-13.
Menon, P.K.; Sweriduk, G.D.; Bilimoria, K.D. 2004. New Approach for Modeling, Analysis, and Control of Air Traffic Flow. Journal of guidance, control, and dynamics. N 5: 737744.
Review note on ATFCM performance assessment. Brussels, Eurocontrol. 2008. 34 p.
Capacity Assessment & Planning Guidance. An overview of the European Network Capacity Planning Process. Brussels, Eurocontrol. 2007. 56 p.
Chynchenko, Yu. 2010. Information processing models in air traffic control. Proceedings of the fourth World congress “Aviation in the XXI-st century”. “Safety in aviation and space technology”. Kyiv, National Aviation University: 21.5-21.8.
Chynchenko, Yu. 2011. Influence the SESAR concept upon air traffic services in European region. Proceedings of the National Aviation University. N 3: 31-35.
Kerkira TMA analysis. Brussels, Eurocontrol. 1997. 35 p.
Kharchenko, V.; Chynchenko, Yu. 2013. Integrated risk picture methodology for air traffic management in Europe. Proceedings of the National Aviation University. N 1: 15-19.
Kharchenko, V.P.; Chynchenko, Yu.V. 2012. Air traffic control uncertainty factors during single person operations. Proceedings of the fifth World congress “Aviation in the XXI-st century”. “Safety in aviation and space technology”. Kyiv, National Aviation University: 3.1.1-3.1.5.
Kharchenko, V.; Chynchenko, Yu.; Babeichyk, D.; Bugayko, D. 2009. The principles of Single European Sky Program implementation in Ukraine. Proceedings of the National Aviation University. N 4: 9-13.
Menon, P.K.; Sweriduk, G.D.; Bilimoria, K.D. 2004. New Approach for Modeling, Analysis, and Control of Air Traffic Flow. Journal of guidance, control, and dynamics. N 5: 737744.
Review note on ATFCM performance assessment. Brussels, Eurocontrol. 2008. 34 p.
Downloads
Опубліковано
21.01.2014
Як цитувати
Kharchenko, V., & Chynchenko, Y. (2014). Принципи вдосконалення управління потоками повітряного руху та пропускною спроможністю в термінальних диспетчерських районах в умовах невизначеності. Вісник Національного авіаційного університету, 57(4), 12–17. https://doi.org/10.18372/2306-1472.57.5511
Номер
Розділ
Аерокосмічні системи моніторінгу та керування
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).