Інтегрований алгоритм побудови та оцінки обмежень для прямих маршрутів у повітряному просторі вільних маршрутів України
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.88.15987Ключові слова:
обмеження для прямих маршрутів, концепція повітряного простору вільних маршрутів, Документ з доступності маршрутів, організація потоків повітряного руху та пропускної здатності, Інтегрована система початкової обробки планів польотів, повітряний простір вільних маршрутів УкраїниАнотація
У статті описані принципи прийнятності призначення для обмежень прямих маршрутів у повітряному просторі вільних маршрутів України для публікації у Документі з доступності маршрутів та подальшого використання у Інтегрованій системі початкової обробки планів польотів Євроконтролю. Запропоновані алгоритми коректного створення обмежень для прямих маршрутів для визначених випадків у горизонтальній та вертикальній площині. У якості основного критерію з прийняття рішення для цих алгоритмів було обрано найкоротшу відстань до державного кордону (у горизонтальній площині) та просторове положення (місцезнаходження) повітряного судна (у вертикальній площині)
Посилання
European Route Network Improvement Plan. Part 1 – European Airspace Design Methodology – Guidelines. Eurocontrol, 2020. 276 p.
European Route Network Improvement – Part 3. Airspace Management Handbook, Procedures for Airspace Management. Eurocontrol, 2019, 332 p.
Safety assessment in air traffic management system regarding Free Route Airspace implementation.UkSATSE, 2014,103 p.
NM Flight Planning Requirements – Guidelines. – Brussels: EUROCONTROL, 2018, 195 p.
Free Route Airspace Design Guidelines. Eurocontrol, 2019, 38 p.
Free Route Airspace (FRA) Application in NMOC – Guidelines. Eurocontrol, 2017, 74 p.
FRA UKRAINE (FRAU) Airspace Design, Working Plan. UkSATSE, 2018, 24 p.
Free Route Airspace Ukraine (FRAU) Operational Concept, Step 1 - Scenario 1b. UkSATSE, 2018, 29 p.
European Route Network Improvement Plan (ERNIP) – Part 4: Route Availability Document User Manual. Eurocontrol, 2020, 36 p.
Aeronautical Information Publication. UkSATSE, 2021.http://aisukraine.net/titul_ en.php.
Chynchenko Yu.,Kharchenko V. (2021). The Free Route Airspace Ukraine implementation cornerstones. Proceedings of the National Aviation University,vol. 1, pp. 6-12.
Kharchenko V., Chynchenko Yu. (2016). Models of qualitative estimation of air traffic flows and capacity in terminal control areas.Proceedings of the National Aviation University,vol. 4, pp. 7-13.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).