Функціонування муніципального авіаційного транспорту як один з майбутніх видів аваційної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.71.11743Ключові слова:
авіація, авіаційні технології, авіаційно-транспортна інфраструктура, муніципальна авіаціяАнотація
Представлені основні принципи муніципального повітряного транспорту в межах мегаполісу. Основні завдання створення муніципального транспорту визначені для подальшого розвитку авіаційних технологій для житлово-комунального господарства, життєзабезпечення міста та його повітряно-транспортної системи. З метою подальшого розвитку авіаційної техніки в інтересах міської економіки й життя міста, необхідно вирішити три основні завдання: розвиток авіаційної техніки і насиченості міста авіаційного парку легкими вертольотами, які забезпечать розв'язання спеціальних завдань в інтересах міських служб, комерційних транспортних і повітряних операцій; розвиток міської інфраструктури авіації, в тому числі вертодромів і вертолітних майданчиків; організація безпечного використання повітряного простору над містом. Використання технології в авіації може бути здійснене при забезпеченні санітарних та екологічних норм охорони навколишнього середовища.Посилання
V.P. Kharchenko, A. N. Alexeiev Application of neural network technologies in the management of flight safety [Primeneniye neyrosetevykh tekhnologiy pri upravlenii bezopasnost'yu poletov] AVIA-2009: V mezhdunar. nauchno-tekhn. konf., 23–25 aprelya 2009 g. tezisy dop. M., 2009. T. 7. P. 84-85.
V.P. Kharchenko, O.M. Alexeiev, I.M. Butsyk, V.P. Kolotusha, D.H. Babeychuk Principles of a systematic approach to managing flight safety during air traffic management [Pryntsypy systemnoho pidkhodu do keruvannya bezpekoyu polotiv pid chas orhanizatsiyi povitryanoho rukhu] Visnyk NAU. K, NAU, 2010, 89 p.
V. Kharchenko, О. Alexeiev, D. Babeichuk Method analysis of management decisions making while air navigation functioning in emergency situations Proceedings of the National Aviation University. K, NAU, 2010, 86p.
Alexeiev O.M. Development of municipal aviation transport [Rozvytok munitsypalnoho aviatsiynoho transportu] Problemy rozvytku hlobalnoyi systemy zvyazku, navihatsiyi, sposterezhennya ta orhanizatsiyi povitryanoho rukhu CNS/ATM, tezy dopovidey naukovo tekhnichnoyi konferentsiyi 28-30 lystopada 2012r.
O.N. Alexeiev Bondaryev D.I. Prospects for the development of unmanned and municipal aviation transport [Perspektyvy rozvytku bezpilotnoho ta munitsypalnoho aviatsiynoho transportu] Systemy obrobkm informatsiyi Zbirnyk naukovykh prats Kharkivskoho universytetu povitryanykh syl (vypusk 8(145) 2016 – 207 p.
O.Alexeiev, D.Bondarev, T.Shmeleva, A. Sedina Ummanned Aircraft Usage in the Municipal Air Transport of Ukraine. The 7-th world congress “Aviation in the 21-th centuru P-1.7.67.
O.N. Alexeiev Some aspects of guaranteed security in the implementation of aviation activities at all its stages, as well as a given level of reliability [Nekotorye aspekty harantyrovannoho podderzhanyya bezopasnosty pry realyzatsyy avyatsyonnoy deyatelnosty na vsekh ee stadyyakh, a takzhe zadannoho urovnya nadezhnosty] Trudy obshchestva nezavysymykh rassledovateley avyatsyonnykh proyshestvyy. Moskva 2017, Sbornyk №28 298s.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).