Цінність дизайну в нерухомості

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.23.16272

Ключові слова:

дизайн, нерухомість, взаємозв’язок дизайну і ринку нерухомості, психологічний вплив, проникливий вплив, простір, середовище, місця загального користування, будівництво, ринок нерухомості, місто

Анотація

У статті розглянуто яку роль дизайн відіграє у створенні високоякісного середовища, яке, в свою чергу, сприяє підвищенню якості життя у містах.
Мета. Визначити цінність дизайну в нерухомості. Дослідити інтеграцію дизайну в девелопмент нерухомості, психологічний та проникливий вплив нерухомості на користувачів та загальний контекстний простір, в якому вона існує.
Методологія. За допомогою методів порівняльного аналізу світової практики дослідим якісні аспекти дизайну, що включаються в ринок нерухомості.
Результати. Ми живемо у світі, який є сумішшю реального та віртуального простору. У нас є широкий вибір, коли ми вирішуємо, як використовувати свій час, як спілкуватися і де купувати те, що ми хочемо і чого потребуємо. За нашу увагу та гроші йде запекла конкуренція. Якщо ви не розробляєте склад, одного звернення до раціональних, логічних та функціональних потреб недостатньо. Коли місця, які ми створюємо, не подобаються або не привабливі для душі, вони залучатимуть менше людей.
Наукова новизна. Чим будівельники відрізняються один від одного, створюючи достатню привабливість для покупців? Індустрія будівництва нових будинків після рецесії ще не усвідомила цього. Частково причина в тому, що в минулому хороший дизайн як будівель, так і місць не був необхідністю для успіху. Контекстне планування та дизайн не були нормою. На новому ринку нам потрібно створювати місця, які нас відволікають, де ми процвітаємо.
Практична значущість. Ринок нерухомості постійно коливається та змінюється. Таким чином, власники нерухомості прагнуть високої окупності своїх вкладень. Вони використовують ціноутворення, що ґрунтується на цінності. Продавці настроюють свої активи так, щоб вони могли виставити вищу ціну. Вони постійно покращують зовнішній вигляд, функціональність та довговічність своїх активів, тому згодом вони цінуватимуться.

The article considers the role of design in creating a high-quality environment, which, in turn, improves the quality of life in cities.
Goal. Determine the value of design in real estate. Investigate the integration of design into real estate development, the psychological and insightful impact of real estate on users and the overall contextual space in which it exists.
Methodology. Using the methods of comparative analysis of world practice, we will explore the qualitative aspects of design that are included in the real estate market.
Results. We live in a world that is a mixture of real and virtual space. We have a wide choice when we decide how to use our time, how to communicate and where to buy what we want and what we need. There is fierce competition for our attention and money. If you do not develop a composition, one appeal to rational, logical and functional needs is not enough. When the places we create are disliked or unattractive, they will attract fewer people.
Scientific novelty. How do builders differ from each other, creating enough attractiveness for buyers? The post-recession industry has not yet realized this. Part of the reason is that in the past, good design of both buildings and places was not a necessity for success. Contextual planning and design were not the norm. In the new market, we need to create places that distract us, where we thrive.
Practical significance. The real estate market is constantly fluctuating and changing. Thus, property owners seek a high return on their investment. They use value-based pricing. Sellers adjust their assets so that they can set a higher price. They are constantly improving the appearance, functionality and durability of their assets, so they will be valued later

Посилання

Барановский Г.В. Архитектурная энциклопедия второй половины XIX века. Выпуск 1: Виллы, дачи, загородные дома. – 2001. —3 с.

Буймистру Т. Колористика. Цвет-ключ к красоте и гармонии. – 2008. — 15 с.

Гейдж Дж. Инвестиционная стоимость в сравнении с рыночной // Commercial Real Estate, 2008. — 10 с.

Горемыкин В.А. Экономика недвижимости. Учебник. – 2004. — 203 с.

Додсворт С. Фундаментальные основы дизайна интерьеров: учебное пособие //Пер. с англ. Мазурова, ДД Шевченко, К. Макарова. М.: Тридэ Кукинг. – 2011. — 184 с.

Ивашкина И.В., Кочуров Б.И. «Зеленые» и «умные» города: безопасность, сбалансированность и гармоничность //Природные опасности: связь науки и практики. – 2015. — 150-155 с.

Нестеренко О.И. Краткая энциклопедия дизайна //М.: Молодая гвардия. – 1994. — 134 с.

Катаева Ю.В. Факторы развития регионального рынка жилищного строительства: иерархический подход // Актуальные вопросы современной науки : сб. науч. тр. / под общ. ред. С. С. Чернова. Новосибирск: СИБПРИНТ, 2016. — 150 с.

Нойферт Э. Строительное проектирование //М.: Стройиздат. – 1991. — 131 с.

Панкратова А.В. Дизайн интерьера как семиотическая структура : диссертация кандидата философских наук : 24.00.01. — Смоленск: Нижегор. гос. архитектур.-строит. ун-т, 2007. — 178 с.

Папанек В. Дизайн для реального мира // Пер. с английского. – М.: Издательство Аронов Д., – 2018. — 20 с.

Раевой Е.С. – М: Издательство Стройиздат, – 1991. – 2-е изд. — 18 с.

Степанов А., Иванова Г., Нечаев Н. Архитектура и психология 2-е изд. Учебное пособие для академического бакалавриата. – Litres, 2021. — 73 с.

Сомов Г.Ю. Эмоциональное воздействие архитектурной среды и ее организация. – 1985. — 17 с.

Хан-Магомедов С.О., Мельников К.Ю. // Серия «Мастера архитектуры». – М.: Издательство Архитектура-С, – 2007. — 14 с.

Чин Ф.Д.К., Бинжелли К. Дизайн интерьера. Иллюстрированный справочник. – 2008. — 20 с.

Шилин В.В. Архитектура и психология. Краткий конспект лекций //Н. Новгород: НГАСУ. – 2011. — 28 с.

Эллард К. Среда обитания: Как архитектура влияет на наше поведение и самочувствие. – Альпина Паблишер, 2016. — 18 с.

Walter A. Designing for emotion. – New York: A book apart, 2011. — 21-29 с.

Chegut, A.M.; Eichholtz, P.; Rodrigues, P.J.M. The London Commercial Property Price Index. J. Real Estate Financ. Econ. 2013. — 47, 590 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-22

Номер

Розділ

02 Культура і мистецтво