Проблеми впорядкування рекламно-інформаційного простору міста Києва
DOI:
https://doi.org/10.18372/2415-8151.9.10529Ключові слова:
Дизайн міського середовища, рекламні конструкції, зовнішня реклама концепція розміщення зовнішньої реклами.Анотація
У статі розкрито сутність системного підходу до розробки концепції розміщення зовнішньої реклами в міському середовищі (на прикладі м. Києва) з урахуванням історико-містобудівного її реалізації в місті Києві і перспектив розвитк.Посилання
Avramenko D.K. Dyzayn suchasnoyi zovnishn'oyi reklamy v Ukrayini: pryntsypy formoutvorennya: avtoref. dys ... kand. mystetstvoznavstva / D. K. Avramenko . – Kharkiv : B.v., 2012 . – 20 s.
Aselkan, Z. Y. Razvytye y rehulyrovanye lokal'noho rynka naruzhnoy reklamy v prostranstve krupneysheho horoda : dys.. kand. ek. nauk 08.00.05 / Z. Y. Aselkan; Ur. hos. ekonom. un-t – Ekaterynburh, 2008. – S. 211.
Akhmedova L.S. Osobennosty transformatsyy vyzual'noho ynformatsyonno-kommunykatyvnoho polya horoda: avtoref. dys. … kand. arkhytektury: 18.00.01 / Akhmedova L.S.; Nyzhehor. hos. arkhytektur.-stroyt. un-t – Samara, 2009. – 153 c.
Vodzyns'kyy Ye. Tsinnist' terytoriyi istorychnoho tsentru Kyeva i mozhlyva mira yiyi rekonstruktsiyi / Ye. Vodzyns'kyy // Teoriya ta istoriya arkhitektury i mistobuduvannya. – K., 1998.
Kuznetsova I.O. K voprosu o sredstvah dizayn - proektirovaniya vizualnoy reklamyi na transporte v Ukraine // Tehnichna estetika i dizayn: Zb. nauk. pr. - K.: KNUBA, 2012. – VIP.11. - S.85-89.