Особливості створення рекламного ролика промислової компанії засобами комп'ютерної графіки
DOI:
https://doi.org/10.18372/2415-8151.8.10498Ключові слова:
3D моделювання, анімація, візуальні ефекти, відеореклама.Анотація
На основі розробленого сценарію промо-ролику промислової компанії з виробництва та монтажу металоконструкцій розглядаються особливості створення тривимірних об’єктів для п’яти сцен, їх подальша анімація та моделювання візуальних ефектів в програмному середовищі MAXON CINEMA 4D.Посилання
Уэйншенк Сьюзан. 100 главных принципов дизайна. (Weinschenk Susan. 100 Things Every Designer Needsto Know About People) / С. Уэншенк.—СПб.: Пітер, 2012 — 272с.
Иттен Иоханесс. Теория цвета. 2-е вид. / И. Иттен.—издатель Д. Аронов, 2011 — 96 с.
Adobe After Effects [Електронний ресурс] – режим доступа: http://ru.wikipedia.org/wiki/Adobe_After_Effects– дата доступа: 13.05.2014. – заголовок з екрану.
Maxon CINEMA 4D [Електронний ресурс] – режим доступа: http://ru.wikipedia.org/wiki/Cinema_4D – дата доступа: 20.03.2014. – заголовок з екрану.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-06-10
Номер
Розділ
Статті