Особливості створення рекламного ролика промислової компанії засобами комп'ютерної графіки

Автор(и)

  • L. Savchenko
  • D. Vorontsova
  • В. Krukovsky

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.8.10498

Ключові слова:

3D моделювання, анімація, візуальні ефекти, відеореклама.

Анотація

На основі розробленого сценарію промо-ролику промислової компанії з виробництва та монтажу металоконструкцій розглядаються особливості створення тривимірних об’єктів для п’яти сцен, їх подальша анімація та моделювання візуальних ефектів в програмному середовищі MAXON CINEMA 4D.

Посилання

Уэйншенк Сьюзан. 100 главных принципов дизайна. (Weinschenk Susan. 100 Things Every Designer Needsto Know About People) / С. Уэншенк.—СПб.: Пітер, 2012 — 272с.

Иттен Иоханесс. Теория цвета. 2-е вид. / И. Иттен.—издатель Д. Аронов, 2011 — 96 с.

Adobe After Effects [Електронний ресурс] – режим доступа: http://ru.wikipedia.org/wiki/Adobe_After_Effects– дата доступа: 13.05.2014. – заголовок з екрану.

Maxon CINEMA 4D [Електронний ресурс] – режим доступа: http://ru.wikipedia.org/wiki/Cinema_4D – дата доступа: 20.03.2014. – заголовок з екрану.

Опубліковано

2015-06-10

Номер

Розділ

Статті