ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15782Ключові слова:
електронне освітнє середовище, ідентифікація, аутентифікація, авторизація учасників освітнього процесуАнотація
Розглядається питання ідентифікації, аутентифікації та авторизації учасників освітнього процесу, що є особливо актуальним під час провадження освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання. Пропонується система представлення ролей в електронному освітньому середовищі закладу вищої освіти, яка ґрунтуючись на ієрархічній структурі дозволяє створювати нові ролі з більш широкими або навпаки, обмеженішими правами доступу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-09-02
Як цитувати
Морозов, А. В. (2021). ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗВО. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 202–204. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15782
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.