ОСОБЛИВОСТІ СТАВЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Тетяна Вікторівна Дуткевич Національний університет імені Івана Огієнка https://orcid.org/0000-0003-3792-7195
  • Вероніка Володимирівна Тахтєєва Національний університет імені Івана Огієнка

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15766

Ключові слова:

старшокласники, дистанційне навчання, ставлення

Анотація

Проналізовано результати емпіричного вивчення ставлення старшокласників до дистанційного навчання. Виявлено, що для старшокласників є важливим спілкування з однокласниками, яке в умовах дистанційного навчання є утрудненим, що помітно впливає на їх навчальну мотивацію та розвиток комунікативних умінь.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Дуткевич, Т. В., & Тахтєєва, В. В. (2021). ОСОБЛИВОСТІ СТАВЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 142–146. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15766

Номер

Розділ

Статті