ОСОБЛИВОСТІ СТАВЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15766Ключові слова:
старшокласники, дистанційне навчання, ставленняАнотація
Проналізовано результати емпіричного вивчення ставлення старшокласників до дистанційного навчання. Виявлено, що для старшокласників є важливим спілкування з однокласниками, яке в умовах дистанційного навчання є утрудненим, що помітно впливає на їх навчальну мотивацію та розвиток комунікативних умінь.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-09-02
Як цитувати
Дуткевич, Т. В., & Тахтєєва, В. В. (2021). ОСОБЛИВОСТІ СТАВЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 142–146. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15766
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.