РОЗРАХУНКОВІ ЗАДАЧІ З ПРАГМАТИЧНИМ ЗМІСТОМ ЯК ЗАСІБ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТА ХІМІЧНОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Людмила Василівна Вишневська Херсонський державний університет
  • Тетяна Анатоліївна Попович Херсонський державний університет

Ключові слова:

розрахункові задачі, прагматичний зміст, методика навчання хімії

Анотація

Розглядається можливість застосування розрахункових задач з прагматичним змістом як засобу підтримки змісту шкільного курсу хімії без зміни тижневого навантаження у формуванні предметних та загальних ключових компетентностей, а також переконань у значущості хімічної освіти

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Вишневська, Л. В., & Попович, Т. А. (2021). РОЗРАХУНКОВІ ЗАДАЧІ З ПРАГМАТИЧНИМ ЗМІСТОМ ЯК ЗАСІБ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТА ХІМІЧНОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 124–127. вилучено із https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/DEU/article/view/15760

Номер

Розділ

Статті