РЕАЛІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ІНЖЕНЕРІВ ЯК ВИКЛИК СЬОГОДЕННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15753

Ключові слова:

дистанційне навчання, віртуальна лабораторна робота, інформаційні навчальні технології, лабораторний практикум

Анотація

У статті розглянуто особливості впровадження у Сумському державному університеті віртуальних лабораторних робіт з курсу «Матеріалознавство» для студентів інженерно-технічних спеціальностей. Зроблений аналіз переваг та недоліків електронних навчальних комплексів в порівнянні з традиційним лабораторним практикумом. Відзначено важливість доповнення реального експерименту віртуальним.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Білоус, О. А., Говорун, Т. П., & Берладір, Х. В. . (2021). РЕАЛІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ІНЖЕНЕРІВ ЯК ВИКЛИК СЬОГОДЕННЯ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 99–103. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15753

Номер

Розділ

Статті