ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В УЗБЕКІСТАНІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15739

Ключові слова:

дистанційна освіта, модульна система, освітні послуги, інформаційні технології

Анотація

Дистанційна освіта як форма навчання зіпсувала початок ХХ століття і набула широкої популярності у ХХІ столітті. Він характеризується безперервністю, гнучкістю, модульністю, незалежністю та забезпечує доступ до освіти для всіх громадян, незалежно від їх місцезнаходження, а також для людей з інвалідністю. Дистанційна освіта дає можливість найбільш адекватно та гнучко реагувати на потреби суспільства, забезпечувати широкий доступ до освіти. У зв'язку з цим у цій статті розкриваються проблеми віртуальної освіти та перспективи її розвитку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Shermuhamedova, N. (2021). ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В УЗБЕКІСТАНІ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 50–52. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15739

Номер

Розділ

Статті