ТЕСТ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ АВІАЦІЙНОГО ПЕРСОНАЛУ ДЛЯ ВИКОНАННЯ МОВНИХ ВИМОГ ІСАО
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.52.2370Ключові слова:
авіаційний персонал, мовна компетенція, розмовна англійська мова, тест, усне інтерв’юАнотація
Присвячено актуальній проблемі вимірювання англомовної комунікативної компетенції фахівців авіаційної галузі. Подано тест з англійської мови, придатний для професійних пілотів та авіадиспетчерів.
Посилання
Manual on the Implementation of ICAO Language Proficiency Requirements. ICAO Doc 9835 AN/453, 2010.
SARP/ Manual on the Implementation of ICAO Language Proficiency Requirements. Chapter 4. ICAO Doc 9835 AN/453, 2010.
http://www2.icao.int/en/AviationTrainingNew/Site%20Assets/SchoolProfile.aspx?itemid=765
http://avia.gov.ua/documents/Sfera_upravl%D1%96nnja/Uchbovi-zaklady/30024.html
Downloads
Як цитувати
Petrashchuk, O. (2012). ТЕСТ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ АВІАЦІЙНОГО ПЕРСОНАЛУ ДЛЯ ВИКОНАННЯ МОВНИХ ВИМОГ ІСАО. Вісник Національного авіаційного університету, 52(3), 160–163. https://doi.org/10.18372/2306-1472.52.2370
Номер
Розділ
Професійна освіта
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).