КОНЦЕПЦІЯ АНГЛОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ АЕРОНАВІГАЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Автор(и)

  • Olena Petrashchuk Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.51.2169

Ключові слова:

аеронавігаційна радіотелефонія, вимоги ІСАО до мовної підготовки, провайдер аеронавігаційного обслуговування, професійно-орієнтована програма/навчання, спілкування, фахівці керування повітряним рухом

Анотація

 Описано концепцію англомовної підготовки фахівців аеронавігаційного обслуговування, яка базується на відповідності професійно-орієнтованої програми посадовій інструкції. Показано, що концепція відповідає міжнародним вимогам до рівня мовної підготовки фахівців аеронавігаційного обслуговування стосовно диспетчерського та не диспетчерського складів (інженерного, адміністративно-управлінського). Розглянуто сучасний підхід до професійної освіти (ICAO TRAINAIR PLUS).

Біографія автора

Olena Petrashchuk, Національний авіаційний університет

Prof.

Посилання

Chicago Convention Appendix to Annex 1, Personnel Licensing.

Manual on the Implementation of ICAO Language Proficiency Requirements. − ICAO Doc 9835 AN/453: ICAO Second Edition, 2010. 186 p.

Douglas, D. Language for Specific Purposes Assessment Criteria: where do they come from?  Language Testing. April: Int. Lang.Testing Ass. 2001. Vol. 18. N 2: 171185.

Language Testing Criteria for Global Harmonization.  ICAO Cir 318 AN/180. – ICAO, 2009. – 38 p.

Mell, J. Standards for selection and development of language tests.  ICAO-Special Workshop on Language Proficiency, Baku, Azerbaijan, 7th-9th December 2005.

Downloads

Як цитувати

Petrashchuk, O. (2012). КОНЦЕПЦІЯ АНГЛОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ АЕРОНАВІГАЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ. Вісник Національного авіаційного університету, 51(2), 110–114. https://doi.org/10.18372/2306-1472.51.2169

Номер

Розділ

Професійна освіта

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають