Аналіз ефективності позиціонування за допомогою навігаційних засобів відповідно до вимог зональної навігації
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.84.14946Ключові слова:
Радіо-навігаційні засоби, APNT, DME, VOR, DME / DME, позиціонування, резервна система, літак, цивільна авіаціяАнотація
У даний час проблема відмови основної системи позиціонування літального апарату є актуальною внаслідок дії факторів перевідбивання та ненавмисного глушіння радіосигналів під час поширення у просторі. Вибір ефективної системи резервного позиціонування є важливим завданням сучасної системи управління польотом. Резервні системи позиціонування повинні відповідати всім вимогам навігації, що базується на характеристиках, згідно із специфікацією, що використовується у повітряному просторі. Стаття спрямована на аналіз доступних алгоритмів позиціонування та систем для використання на цивільних літаках у разі відмови первинної системи позиціонування. Позиціонування за допомогою навігаційних засобів вважається основною альтернативою у випадку відмови первинної системи для повітряного простору України через достатню мережу наземних станцій. Результати аналізу ефективності у вигляді зон відповідності вимогам специфікацій навігації наведено для повітряного простору України на FL 290. Отримані результати можуть бути корисними припідготовцы пілотів для візуалізації зон, що не підтримують певні навігаційні специфікації, та у процесі модернізації наземної мережі радіонавігаційних засобів України.
Посилання
Aviation Benefits report 2017 (2017). IHLG, 68 p.
Global Air Navigation Plan. 2016 – 2030 (2016). Capacity and efficiency. ICAO, 142 p.
Performance-Based Navigation. Navigation strategy. FAA, 2016. 37 p.
Performance-Based Navigation (PBN) Manual. Doc 9613. ICAO, 2008. 304p.
Global Navigation Satellite System (GNSS) Manual. Doc 9849. ICAO, 2012. 68 p.
Ostroumov I.V. andKuzmenko N.S.,(2019).Main Threats and Solutions for Positioning by Navigational Aids Network. Proceedings of the International Workshop on Conflict Management in Global Information Networks (CMiGIN 2019) co-located with 1st International Conference on Cyber Hygiene and Conflict Management in Global Information Networks (CyberConf 2019). pp. 183-193.
Passaro V., Cuccovillo A., Vaiani L., De Carlo M., and Campanella C.E. (2017). Gyroscope technology and applications: A review in the industrial perspective. Sensors, 17(10), 2284p.
Caffery J.J. (2000). A new approach to the geometry of TOA location. In Vehicular Technology Conference Fall 2000. IEEE VTS Fall VTC2000. 52nd Vehicular Technology Conference (Cat. No. 00CH37152).Vol. 4, pp. 1943-1949.
Xiong L. (1998).A selective model to suppress NLOS signals in angle-of-arrival (AOA) location estimation. Personal, Indoor and Mobile Radio Communications: The Ninth IEEE International Symposium. IEEE. Vol. 1. pp. 461–465.
Ostroumov I.V.(2018).Passive positioning method using distance measuring equipment and automatic dependent surveillance-broadcast data. Proceedings of the National Aviation University. Vol. 75(2). pp. 19-25. DOI: 10.18372/2306-1472.75.13113 .
Zhang C. and Pang K. (2013). Navigation with the broadband mimo-nci-OFDM air-to-ground communications network. Digital Avionics Systems Conference (DASC). IEEE/AIAA.pp. 3C1-1–3C1-10.
Schneckenburger N., Elwischger B., Belabbas B., Shutin D., Circiu M. S., Suess M., Schnell M., Furthner J., and Meurer M. (2013). Navigation performance using the aeronautical communication system LDACS1 by flight trials. Europenian Navigation Conference. pp. 1–9.
Thiasiriphet T., Schneckenburger N., and Schnell M. (2015).Impact of the DME interference on the LDACS1 ranging performance. Proceedings of the 28th International Technical Meeting of the Satellite Division of the Institute of Navigation. Florida, ION, pp. 1446–1467.
Lo S. and Enge P. (2012).Signal structure study for passive ranging system using existing distance measuring equipment (DME). Proceedings of the Institute of Navigation International Technical Meeting. Newport Beach, CA. 11 p.
Ostroumov I.V. and Kuzmenko N.S. (2018). An area navigation RNAV system performance monitoring and alerting. System Analysis & Intelligent Computing: SAIC 2018 1st International Conference of IEEE. pp. 211-214.
Aeronautical Information Publication (AIP) of Ukraine Ukrainian (2020). State Air Traffic Services Enterprise.
Ostroumov I.V., Kharchenko V.P., and Kuzmenko N.S. (2019). An airspace analysis according to area navigation requirements.In Aviation, vol. 23(2). pp. 36-42.
Kuzmenko N.S., Ostroumov I.V., and Marais K. (2018). An Accuracy and Availability Estimation of Aircraft Positioning by Navigational Aids. Methods and Systems of Navigation and Motion Control: MSNMC 2018 5th International Conference of IEEE. 2018. P. 36-40. DOI: 10.1109/MSNMC.2018.8576276.
Ostroumov I.V., Kuzmenko N.S., and Marais K. (2018). Optimal Pair of Navigational Aids Selection. Methods and Systems of Navigation and Motion Control: MSNMC 2018 5th International Conference of IEEE. pp. 32-35. DOI: 10.1109/MSNMC.2018.8576293
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).