Математична модель процесу прийомистості трьохвального турбогвинтовентиляторного двигуна із співвісними гвинтами

Автор(и)

  • В. В. Панін Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.1.10854

Анотація

Наведена математична модель турбогвинтовентиляторних двигунів, яка враховує вплив газодинамічної неусталеності і призначена для діагностування авіаційних двигунів на перехідних режимах

Посилання

Добрянський Г.В., Мартьянова Т. С. Динамика авиационных ГТД.-М.: Машиностроение, 1989.-240 с.

Сосунов В.А., Литвинов Ю.А. Неустановившиеся режимы работы авиационных газотурбинных двигателей.-М.: Машиностроение, 1975.-216 с.

Панин В.В. Метод оценки запасов устойчивости компрессоров ГТД на переходных режимах.-В кн.: Прогресс-технология-качество: Труды Второго конгресса двигателестроителей Украины с иностранным участием, Киев-Харьков-Рыбачье, 22 - 25 сентября 1997. - С. 177-181.

Боднер В.А., Рязанов Ю.А., Шаймарданов Ф.А. Системы автоматического управления двигателями летательных аппаратов. - М.: Машиностроение, 1973.-248 с

Downloads

Як цитувати

Панін, В. В. (1998). Математична модель процесу прийомистості трьохвального турбогвинтовентиляторного двигуна із співвісними гвинтами. Вісник Національного авіаційного університету, 1(1), 39–42. https://doi.org/10.18372/2306-1472.1.10854

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають