ФІЛОСОФСЬКА ОСВІТА СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

  • Л. В. Кадникова Гуманитарный институт Национального авиационного университета

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.13.8342

Анотація

У запропонованій статті анализуються нові тенденції в освіті, зокрема, у викладанні філософії як загальноосвітньої дисципліни у нефілософському ВНЗ.

Біографія автора

Л. В. Кадникова, Гуманитарный институт Национального авиационного университета

Доцент НАУ

Посилання

Виндельбанд В. Философия в немецкой духовной жизни ХІХ столетия. М.,1993.-105с.

Гадамер Г.-Г. Истина и метод. Основы философской герменевтики: В 2-х т. –К.,2000 – Т.1.-С.13-14

Дж.Дьюи Досвіт і освіта. – Львів, 2003.

Шаповалов В. О специфике гуманитарного знания (заметки на полях известной темы) //Общественные науки и современность.-1994.-№3.-С.85

См. Філософськата політологічна освіта в Україні на перетині тисячоліть/ [Конверський А.Є., Бугров В.А., Губерський Л.В. та ін.]; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. –К.: Київ. ун-т, 2007. –279 с.

Дебердеева Т.Х. Новые ценности образования в условиях информационного общества// Инновации в образовании. – 2005.-№3.-С.5-12.

Опубліковано

2015-05-27

Номер

Розділ

Філософія