ОСВІТА ХХІ СТОЛІТТЯ ЯК ВТЕЧА ВІД ГОЛИХ ЗНАКІВ ПОРОЖНЕЧІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.11.8145Анотація
Здійснюється філософський аналіз освіти людини на початку ХХІ ст., особлива увага приділяється суттєвим перетворенням у національної освіті.Посилання
Герасимова Е.М. Економічне знання у дискурсі становлення глобального світу: соціально-філософський аналіз.(Монографія). – Чернігів: ЧДІЕУ, 2008. – С.47–48.
Бердяєв Н. Человек и машина (Проблема человека и метафизика техники). //Вопросы философии. № 2. 1989. – С. 104–130.
Даренский В.Ю. Социальная избыточность высшего образования: позитивный ресурс или фактор социального кризиса? // Практична філософія № 2 (№20). 2006. –С.61-69.
Арсенко А. Глобалізація чи фрагментація і пауперизація? Що нам готує вік прийдешній? // Віче. – 1998. – №12. –С.101-114.
Downloads
Опубліковано
2015-05-18
Номер
Розділ
Філософія