ОСВІТА ХХІ СТОЛІТТЯ ЯК ВТЕЧА ВІД ГОЛИХ ЗНАКІВ ПОРОЖНЕЧІ

Автор(и)

  • Н. М. Сухова Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.11.8145

Анотація

Здійснюється філософський аналіз освіти людини на початку ХХІ ст., особлива увага приділяється суттєвим перетворенням у національної освіті.

Біографія автора

Н. М. Сухова, Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

Кандидат філософських наук, доцент

Посилання

Герасимова Е.М. Економічне знання у дискурсі становлення глобального світу: соціально-філософський аналіз.(Монографія). – Чернігів: ЧДІЕУ, 2008. – С.47–48.

Бердяєв Н. Человек и машина (Проблема человека и метафизика техники). //Вопросы философии. № 2. 1989. – С. 104–130.

Даренский В.Ю. Социальная избыточность высшего образования: позитивный ресурс или фактор социального кризиса? // Практична філософія № 2 (№20). 2006. –С.61-69.

Арсенко А. Глобалізація чи фрагментація і пауперизація? Що нам готує вік прийдешній? // Віче. – 1998. – №12. –С.101-114.

Опубліковано

2015-05-18

Номер

Розділ

Філософія