EDUCATIONAL SYSTEM OF THE XXI CENTURY AS AN ESCAPE FROM NAKED SIGNS OF VACUOUSNESS

Authors

  • Н. М. Сухова Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.11.8145

Abstract

The philosophical analysis of education of man at the beginning of the XXI century is represented. The special attention is drawn to
essential changes in the national system of education.

Author Biography

Н. М. Сухова, Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

Кандидат філософських наук, доцент

References

Герасимова Е.М. Економічне знання у дискурсі становлення глобального світу: соціально-філософський аналіз.(Монографія). – Чернігів: ЧДІЕУ, 2008. – С.47–48.

Бердяєв Н. Человек и машина (Проблема человека и метафизика техники). //Вопросы философии. № 2. 1989. – С. 104–130.

Даренский В.Ю. Социальная избыточность высшего образования: позитивный ресурс или фактор социального кризиса? // Практична філософія № 2 (№20). 2006. –С.61-69.

Арсенко А. Глобалізація чи фрагментація і пауперизація? Що нам готує вік прийдешній? // Віче. – 1998. – №12. –С.101-114.

Published

2015-05-18

Issue

Section

Philosophy