Візуальний мерчандайзинг (вітриністика) як форма художньої репрезентації костюма

Автор(и)

  • O. M. Lagoda Cherkasy State Technological University, Cherkasy

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.4.6285

Ключові слова:

Репрезентація костюма, візуальний мерчендайзинг, вітриністика.

Анотація

Автор розглядає вітриністику як складову візуального мерчендайзингу і одну з форма репрезентацій модного костюма, наводить історичні приклади і прийоми оформлення вітрин. В сучасних умовах вони концептуалізуються, максимально наближаючись до інсталяцій і арт-об’єктів, стають PR-ходами універмагу чи окремого бренду. Дизайн вітрин загострює проблему їх функціонування як візуального мерчендайзингу в умовах міського середовища, яка мало досліджена.

Біографія автора

O. M. Lagoda, Cherkasy State Technological University, Cherkasy

Lagoda O.M., candidate. of Arts, Associate Professor, Cherkasy State Technological University, Cherkasy, Ukraine

Посилання

Davyidova V.V. Kostyum kak fenomen kulturyi: dis. ... K.f.n .: 24.00.01 - Teoriya i istoriya kulturyi / V.V. Davyidova. - SPb., 2001. - 156 s.

Koskov M.A. Predmetnyiy mir kak sistema: Dis. ... D.f.n .: 24.00.01 - Teoriya i istoriya kulturyi / M.A. Koskov. - SPb., 2001. - 342 s.

Mosorova N.N. Filosofiya dizayna Sotsialno-antropologicheskie problemyi: dis. ... D.f.n .: 09.00.13 - Religiovedenie, filosofskaya antropologiya, i filosofiya kulturyi / N.N. Mosorova. - Ekaterinburg, 2001. - 335 s.

Byistrova T.V. Vesch, forma, stil: Vvedenie v filosofiyu dizayna / t Byistrova. - Ekaterinburg: Izd-vo UrGU, 2001. - 288 s.

Lola G.N. Dizayn-kod: kultura kreativa / G.N. Lola. SPb. : Elmor, 2011. - 140 s.

Lagoda O. Sovremennyie strategii issledovaniy kostyuma: narratologicheskoe izmerenie / A.N. Lagoda // "Dynamics of human intelligence evolution, moral and aesthetic world perception and artistic creation" materials digest of the XIIIth International Scientific and Practical Conference. - Odessa: InPress, 2011. - S. 52-54.

Lagoda O. Vizualnyie kommunikatsii v reprezentatsiyi modyi / A.N. Lagoda // Materials digest of the XXHIII International Research and Practice Conference and the III stage of the Championship in culturology, art history, architecture and construction sciences. - London: Published by IASHE 2012. - P. 34-36.

Kolborn R. Merchendayzing: [15 usloviy uspeha roznichnogo magazina] / R. Kolborn. - M .: OLMA Media Grupp, 2004. - 412 s.

Vitrinistika: vizualnyiy merchendayzing [el. resurs] / Rezhim dostupa: http://elpasso.com.ua/oformlenie_vitriny.html

Harry Gordon Selfridge [el. resurs] / Rezhim dostupa: http://en.wikipedia.org/wiki/Harry_Gordon_Selfridge

Vitrinyi i reklama Tsarskoy Rossii [el. resurs] / Rezhim dostupa: http://vitrinistika.blogspot.com/2012/02/blog-post.html

Опубліковано

2013-12-25

Номер

Розділ

Статті