"Дизайн реклами" як інтегрована навчальна дисципліна у системі вищої мистецької освіти України

Автор(и)

  • S. V. Prishchenko National Academy of Culture and Arts of Ukraine
  • E. A. Antonovych National Academy of Culture and Arts of Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.1.5999

Ключові слова:

Дизайн реклами, концептуальний підхід, інтегрована навчальна дисципліна, базові компоненти професіоналізму.

Анотація

У статті розглядається запропонований авторами концептуальний підхід до формування актуальної навчальної дисципліни «Дизайн реклами» як інтеграції графічного дизайну, реклами та маркетингу. Визначено базові компоненти професіоналізму дизайнера реклами з урахуванням вимог сучасного ринку: графічну дизайн–підготовку, соціологічну та маркетингову складові.

Біографії авторів

S. V. Prishchenko, National Academy of Culture and Arts of Ukraine

Prishchenko S.V., Ph.D., National Academy of Culture and Arts of Ukraine

E. A. Antonovych, National Academy of Culture and Arts of Ukraine

Antonovych E.A., PhD, National Academy of Culture and Arts, Ukraine

Посилання

Antonovich E.A. Teoretiko-metodologicheskie osnovyi dizayna // Skrizhali. Dekorativnoe iskusstvo i dizayn: Nauch.-isk. studii / Kievskiy gosudarstvennyiy institut dekorativno-prikladnogo iskusstva i dizayna im. M. Boychuka; redkol. M.G.Chobitko, I.I.Mischenko i dr. - Kiev-Chernovtsyi: Izdatelskiy dom «Rodovid», 2009. - S. 199-204.

Arzhanov N.P. Istoriya otechestvennoy reklamyi: sb. statey / N.P.Arzhanov, T.A.Pirogova; pod obsch. red. E.V.Romata. - M .: Studtsentr, 2004. - 299 s.

Afanasev Yu.L. Sotsialno-kulturnyiy potentsial hudozhestvennoy deyatelnosti: monografiya / Yu.L.Afanasev. - Lvov: Svit, 1990. - 157 s.

Bozhko T.A. Kreativnost v strukture podgotovki dizaynerov-grafikov // Skrizhali. Dekorativnoe iskusstvo i dizayn: Nauch.-isk. studii / Kievskiy gosudarstvennyiy institut dekorativno-prikladnogo iskusstva i dizayna im. M. Boychuka; redkol. M.G.Chobitko, I.I.Mischenko i dr. - Kiev-Chernovtsyi: Izdatelskiy dom «Rodovid», 2009. - S. 211-213.

Vladimirskaya A.A., Vladimirskiy P. A. Reklama: ucheb. posobie. - M .: Kondor, 2006. - 334 s.

Degtyarev A.R. Izobrazitelnyie sredstva reklamyi: slovo, kompozitsiya, stil, tsvet / A.R.Degtyarev. - M .: FAIR-PRESS, 2006. - 256 s.

Durnyak B.V. Razrabotka i dizayn reklamnyih izdaniy: ucheb. posobie / B.V.Durnyak, A.E.Batyuk. - Lvov: Ukrainskie akad. knigopechataniya, 2006. - 315 s.

Kaftandzhiev H. Garmoniya v reklamnoy kommunikatsii / H.Kaftandzhiev.- M .: Eksmo, 2005. - 368 s.

Kostina A.V. Massovaya kultura kak fenomen postindustrialnogo obschestva / A.V.Kostina. - Izd. Pyatyiy. - M .: Izdatelstvo LKI, 2011. - 352 s.

Kostina A.V. Estetika reklamyi: uchebn. posobie / A.V.Kostina. - M .: Vershina, 2003. - 296 s.

Lebedev-Lyubimov A.N. Psihologiya reklamyi: uchebn. posobie / A.N.Lebedev-Lyubimov. - SPb .: Piter, 2006. - 384 s.

Mokshantsev R.I. Psihologiya reklamyi / R.I.Mokshantsev. - M .: INFRA-M, 2001. - 230 s.

Muzyikant V.L. Teoriya i praktika sovremennoy reklamyi: v 2 ch. / V.L.Muzyikant. - M .: Evraziyskiy region, 1998.

Nazaykin A.N. Illyustrirovanie reklamyi / A.N.Nazaykin. - M .: Eksmo, 2004.- 320 s.

Pavlovskaya E. Dizayn reklamyi: pokolenie NEXT / E.Pavlovskaya. - SPb .: Piter, 2003. - 320 s.

Pesotskiy E. Sovremennaya reklama. Teoriya i praktika / E.Pesotskiy. - Rostov n / D .: Feniks, 2001. - 320 s.

Prischenko S.V. Hudozhestvenno-esteticheskie aspektyi reklamyi // Sb. nauk. rabot Akademii iskusstv Ukrainyi «Iskusstvovedenie Ukrainyi». - Vyip. 8. - M .: SPD «Pugachev», 2007. - S. 111-118.

Pronin S. Reklamist v dizayne. Dizayneru o reklame / S.Pronin. - M .: Berator, 2004. - 168 s.

Psihologiya v reklame / pod. red. P.K.Vlasova. - M .: Gumanitarnyiy tsentr, 2007. - 320 s.

Razrabotka i tehnologii proizvodstva reklamnogo produkta: uchebnik / pod red. prof. L.M.Dmitrievoy. - M .: Ekonomist', 2006. - 639 s.

Romanov A.A. Razrabotka reklamnogo produkta: uchebn. posobie / A.A.Romanov, G.A.Vasilev, V.A.Polyakov. - M .: Vuzovskiy uchebnik: INFRA-M, 2010. - 256 s.

Romat E.V. Reklama: uchebnik / E.V.Romat. - SPb .: Piter, 2002. - 544s.

Salnikova E.V. Estetika reklamyi. Kulturnyie formyi i leytmotivyi / E.V.Salnikova; Gos. ins-t iskusstvoznaniya Min-va kulturyi RF. - SPb .: Aleteyya, 2001. - 287 s.

Sapenko R.P. Iskusstvo reklamyi v sovremennoy kulture: monografiya / R.P.Sapenko. - M .: Tipografiya «Klyaksa», 2005. - 295 s.

Ulyanovskiy A. mifodizayn: kommercheskie i sotsialnyie mifyi / A.Ulyanovskiy.- SPb .: Piter, 2005. - 544 s.

Uchenova V.V. Istoriya reklamyi / V.V.Uchenova, N.V.Staryih. - SPb .: Piter, 2002. - 304 s.

Feofanov O.A. Reklama: novyie tehnologii v Rossii / O.A.Feofanov. - SPb .: Piter, 2000. - 225 s.

Опубліковано

2012-12-25

Номер

Розділ

Статті