Особливості розміщення реклами в історичному середовищі
DOI:
https://doi.org/10.18372/2415-8151.20.15053Ключові слова:
Історичне середовище, Реклама, Зовнішня реклама, Концепція розміщення рек-лами, Системний підхід, Міське середовище, Рекламна конструкція, Змістовність середовища, Змістовність реклами, Конструктивно-дизайнерські рішенняАнотація
Стаття присвячена дослідженню невирішених раніше частин загальної проблеми розробки та розміщення зовнішньої реклами в історичному середовищі з урахуванням історико-містобудівного зонування. Досліджувана автором тема стосується питання аналізу та доповнення принципів розміщення реклами в історичному середовищі. Новизна статті полягає у авторському доробку та встановлення відповідності між змістовністю середовища та змістовністю реклами.
Наведено практичні результати реалізації «Містобудівної концепції формування цілісної архітектурно-просторової композиції і правила забудови історичної частини Києва», яка у 2018 році вступила в дію.
Зазначено, що на сьогоднішній день відбувається перенасичення міського простору рекламою, яка досить часто розміщується стихійно і некеровано, без урахування особливостей середовища. Враховуючи складність, неоднозначність рішень в організації сучасного рекламно-інформаційного простору архітектурного середовища, при організації такого простору необхідно враховувати ряд факторів, зокрема фактор існуючого історичного стану заданої території, зовнішніх факторів, що впливають на оцінку та виявлення показників впливу зовнішньої реклами на навколишнє середовище.
Проаналізовано поділ реклами за змістом на бізнесову, соціальну, політичну та релігійну. Зазначено, що історичне середовище теж має свою змістовність в залежності від характеру (меморіальний характер, сакральний характер, нейтральний характер, репрезентативний характер, виконувати громадську функцію). Відповідно при розміщенні реклами необхідно прослідкувати за тим, щоб змістовність реклами не суперечила змістовності середовища.










