Етапи створення людино-орієнтованого дизайну

Автор(и)

  • Вікторія Феліксівна Ус Національний авіаційний університет
  • Марина Юріївна Мінчук КДАДПМіД ім. М. Бойчука

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.16.14340

Ключові слова:

Людино-орієнтований дизайн, Дизайн мислення, Емпатія, Зона дизайн-спринта, Когнітивність, Концепція, Прототипіювання, Консалтінг

Анотація

У статті проаналізовано головні принципи створення людино-орієнтованого дизайну, а саме занурення, емпатія і спільна робота з майбутнім користувачем продукту чи послуги. Розглянуто складову методу – дизайн-мислення, тобто, як мислення й опрацювання ідеї, допомагає в створенні нових проектів, що орієнтовані на людину. Відображено процес - завдання якого є зрозуміти користувача та його проблеми, створити та перевірити припущення, на цьому тлі, змінити постановку проблеми та віднайти альтернативні стратегії та рішення. Доведено, що людино-орієнтований дизайн набуває актуальності в сьогоденні та виявлено якісний вплив цього методу при вирішені проблем користувачів.

Біографія автора

Вікторія Феліксівна Ус, Національний авіаційний університет

к.т.н., доцент кафедри дизайну інтер'єру ФАБД

Посилання

Людино-орієнтований дизайн /IDEO.org – книга надрукована в Канаді в 2015 році / ISBN-код: 978-0-9914063-1-9 / 192 сторінки.

Platforma, спецпроект «By design»/. Електронний ресурс. Режим доступа: http://bydesign.platfor.ma/stages-of-dt– дата доступа: 21.11.2019

Notion.so / Електроний ресурс. Режим доступа: https://www.notion.so/euzy/d82fffa12d7147b4aecb6ec2813b93aa - дата доступа 20.11.2019

App Store iPhone / електроний ресурс. Режим доступа: https://www.apple.com/ios/app-store/ - дата доступа: 18.11.2019 р

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-18

Номер

Розділ

Статті