Розробка та анімація тривимірної моделі персонажа для комп’ютерної гри

Автор(и)

  • A. Korneichyk
  • E. Glibko
  • M. Maksimova

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.10.10539

Ключові слова:

Персонаж, високополігональна модель, анімація, 3DSMax, оптимізація моделі.

Анотація

У статі наведено створеня реалістичного персонажа : починаючи від концепт  розробкою скелету та анімації для нього. Оскільки в іграх від третьої особи саме головний герой знаходиться постійно у полі зору камери, нерідко займає більшу частину екрану при достатньому наближенні, то до якості опрацювання як самої моделі, так і текстур для неї висуваються підвищені вимоги. В роботі підкреслена продуктивностю використання системних ресурсів у грі. Розглянуті та проаналізовані методи, що дозволяють зменшити кількість полігонів без суттєвої втрати візуальної якості моделі.

Посилання

Fleming, Bill. 3D Creature Workshop. Charles River Media Graphic Series: Character River Media; 1 edition, 1999. – 450 p.

Patnode, Jason. Character Modeling with Maya and ZBrush. Professional Polygonal Modeling Techniques. – UK, 2008. – 409 p.

Watkins, Adam. Creating games with Unity and Maya: creating games with Unity and Maya: how to develop fun and marketable 3D games / Adam Watkins. – London: Reaction, 2011. – 546 p.

Опубліковано

2016-05-25

Номер

Розділ

Статті