Розробка та анімація тривимірної моделі персонажа для комп’ютерної гри
DOI:
https://doi.org/10.18372/2415-8151.10.10539Ключові слова:
Персонаж, високополігональна модель, анімація, 3DSMax, оптимізація моделі.Анотація
У статі наведено створеня реалістичного персонажа : починаючи від концепт розробкою скелету та анімації для нього. Оскільки в іграх від третьої особи саме головний герой знаходиться постійно у полі зору камери, нерідко займає більшу частину екрану при достатньому наближенні, то до якості опрацювання як самої моделі, так і текстур для неї висуваються підвищені вимоги. В роботі підкреслена продуктивностю використання системних ресурсів у грі. Розглянуті та проаналізовані методи, що дозволяють зменшити кількість полігонів без суттєвої втрати візуальної якості моделі.Посилання
Fleming, Bill. 3D Creature Workshop. Charles River Media Graphic Series: Character River Media; 1 edition, 1999. – 450 p.
Patnode, Jason. Character Modeling with Maya and ZBrush. Professional Polygonal Modeling Techniques. – UK, 2008. – 409 p.
Watkins, Adam. Creating games with Unity and Maya: creating games with Unity and Maya: how to develop fun and marketable 3D games / Adam Watkins. – London: Reaction, 2011. – 546 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-05-25
Номер
Розділ
Статті