Атрактивність негативних ідентичностей гламуру в ХХ столітті

Автор(и)

  • O. Lahoda
  • V. Budiak

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.9.10524

Ключові слова:

Гламур, мода, дизайн, візуальні репрезентації, ідентифікація.

Анотація

Втрата людиною усталених ідентичностей та утворення їх нових, видозмінених варіантів, що апелюють до практик буденності в постмодерному суспільстві, сприяли тому, що гламур постав актуальним, виразним ідентифікатором й предметом досліджень. Ставлення до нього як до негативної тенденції в цілому, нажаль, домінує в наукових розвідках сучасників. Втім, на думку авторів публікації, саме явище гламур, гедоністичний спосіб життя, який його втілює в самих різноманітних аспектах і, безумовно, костюм як засіб візуальної репрезентації гламуру, мають не лише виразний емоційний, але й значний формотворчий потенціал не завжди негативного забарвлення. Особливо виразно це проявилося протягом ХХ століття, а на початку ХХІ – набуло системних проявів у конкретних моделях утілення й функціонування, які надають можливість не лише ідентифікувати, але й структурувати зв’язки між основними й опосередкованими характеристиками гламуру в контексті образів, тенденцій моди і дизайну.

Посилання

Svendsen, L. Fylosofija mody [Tekst] / Lars Svendsen. – M. : Progress-traditcija, 2007. – 256 s.

Handl, S. Glamur [Tekst] / Styven Handl; per. s angl. Pod red. A. Krasnykovoy. – M. : Novoe lyteraturnoe obozrenye, 2011. – 384 s.: yl.

Attraktyvnost' [El. resurs] / Rezhym dostupa: http://dic.academic.ru/dic.nsf/seksolog/19

Lypovetskyy, Zh. Ymperya эfemernoho. Moda y ee sud'ba v sovremennom obshchestve [Tekst] / Zhyl' Lypovetskyy; per. s frants. Yu. Rozenberh; pod nauch. y lyt. red. A. Markova. – M. : Novoe lyteraturnoe obozrenye, 2012. – 336 s.: yl.

Rybeyro, Э. Moda y moral' [Tekst] / Эylyn Rybeyro; per. s anhl. H. Hraevoy. – M. : Novoe lyteraturnoe obozrenye, 2012. – 264 s.: yl.

Опубліковано

2016-07-07

Номер

Розділ

Статті