Засоби гармонізації навчальних приміщень в аспекті еко-виховання

Автор(и)

  • M. Artenenko
  • O. Chepeljuk

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.9.10509

Ключові слова:

Гармонізація простору, еко-виховання, навчальні приміщення, зонування навчального простору.

Анотація

В статті проаналізовано базу хронологічних рядів репродукцій живописних полотен та гравюр, на яких зображено навчально-виховний процес. Визначено роль еко-виховання як пріоритетного напрямку виховання в сучасних умовах та запропоновано структурну схему засобів гармонізації простору навчального приміщення на основі еко-виховних принципів за такими критеріями: за рахунок сприйняття елементів та предметів інтер’єру; за рахунок зонування навчального приміщення; за рахунок введення в інтер’єр об’єктів живої природи; за рахунок введення в інтер’єр атрибутів еко-виховних форм навчання.

Посилання

Natsionalna strategiya rozvitku osviti v Ukrayini na period do 2021 roku / Shvaleno ukazom Prezidenta Ukrayini vid 25 chervnya 2013 roku №344/2013 [Elektronniy resurs] - Rezhim dostupu: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/344/2013

Obuhovska E.V. Poednannya estetichnogo ta psihologichnogo aspektiv pri formuvanni dizaynu inter’eriv gimnaziyi z urahuvannyam vimog navchalno-vihovnogo protsesu/ E.V.Obuhovska // Visnik HDADM. – Harkiv: HDADM, 2009. - №5. – S. 150-155.

Prihodchenko K.I. Harakteristika riznobichnih yakostey osvitnogo seredovishcha // Visnik LNU imeni Tarasa Shevchenka. – Lugansk: LNU im.T.Shevchenka, 2010. - № 16(203), Ch.2. – S. 61-67.

Опубліковано

2016-07-07

Номер

Розділ

Статті