До питання про дисципліну «Виробничий дизайн i ергономiка»

Автор(и)

  • Z. Rozhenko

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.8.10496

Ключові слова:

Виробничий дизайн, фiрмовий стиль, графiчна реклама, рекламний дизайн.

Анотація

В статтi розглядається методика створення графiчної реклами в рамках дисциплiни “Виробничий дизайн i ергономiка”, який викладається студентам 3-го курсу економiчного факультету денної та заочної форм навчання, що може стати корисним майбутнiм менеджерам i маркетологам в їхнiй подальшiй професiйнiй дiяльностi.

Посилання

Павловская Е.Э. Дизайн рекламы: поколение NEXT / Е.Э. Павловская. – СПб.: Питер, 2004.-320 с.

Волкова В.А. Дизайн рекламы / В.А.Волкова. – М.: Университет, 1999. - 412с.

Песоцкий Е.П. Современная реклама. Теория и практика / Е.П. Песоцкий. – Ростов-на-Дону: ФЕНИКС, 2001. - 386с.: ил.

Ковриженко М.К. Креатив в рекламе / М.К.Ковриженко. – СПб.: Питер, 2004.- 253с.

Яцюк О.Г. Компьютерные технологи в дизайне. Эффективная реклама / О.Г.Яцюк, Э.Т.Романычева. – СПб.: БХВ-Петербург, 2004. – 432с.

Даниленко В.Я. Дизайн: підручник / В.Я.Даниленко.-Харків: ХДАДМ, 2003. – 320с.

Опубліковано

2015-06-10

Номер

Розділ

Статті