До питання про дисципліну «Виробничий дизайн i ергономiка»
DOI:
https://doi.org/10.18372/2415-8151.8.10496Ключові слова:
Виробничий дизайн, фiрмовий стиль, графiчна реклама, рекламний дизайн.Анотація
В статтi розглядається методика створення графiчної реклами в рамках дисциплiни “Виробничий дизайн i ергономiка”, який викладається студентам 3-го курсу економiчного факультету денної та заочної форм навчання, що може стати корисним майбутнiм менеджерам i маркетологам в їхнiй подальшiй професiйнiй дiяльностi.Посилання
Павловская Е.Э. Дизайн рекламы: поколение NEXT / Е.Э. Павловская. – СПб.: Питер, 2004.-320 с.
Волкова В.А. Дизайн рекламы / В.А.Волкова. – М.: Университет, 1999. - 412с.
Песоцкий Е.П. Современная реклама. Теория и практика / Е.П. Песоцкий. – Ростов-на-Дону: ФЕНИКС, 2001. - 386с.: ил.
Ковриженко М.К. Креатив в рекламе / М.К.Ковриженко. – СПб.: Питер, 2004.- 253с.
Яцюк О.Г. Компьютерные технологи в дизайне. Эффективная реклама / О.Г.Яцюк, Э.Т.Романычева. – СПб.: БХВ-Петербург, 2004. – 432с.
Даниленко В.Я. Дизайн: підручник / В.Я.Даниленко.-Харків: ХДАДМ, 2003. – 320с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-06-10
Як цитувати
Rozhenko, Z. (2015). До питання про дисципліну «Виробничий дизайн i ергономiка». Теорія та практика дизайну, (8), 244–249. https://doi.org/10.18372/2415-8151.8.10496
Номер
Розділ
Статті